8 Temmuz 2016 Cuma

Rüya gibi bir gün

Rüya gibi bir gün Öncelikle herkese merhabalar.. Ben aslen selanikli 21 yaşında çevrem tarafından oldukça beğenilen alımlı hoş bir bayanım. 1 yıllık evliyim. Eşim Fıratla 3 yıllık bir birlikteliğin ardından evlendik. Eşim özel bir firmada muhasebeci ve oldukça temiz bir ailenin tek çocuğudur. Evliliğimin ilk ayları çok güzeldi iyiki onunla evlendim ve hayat iyiki onu karşıma çıkardı diyordum. Ta ki personeli olduğum özel bir hastanede dahiliye uzmanımız Görkem Beyle tanışana kadar. (özel hastanede hemşireyim bu arada) Görkem 34 yaşında bekar hiç evlenmemiş sempatik espritüel bir adamdı ve onunla sohbet etmek beni çok mutlu ediyordu. Bi gün öğle arası yemek yerken dışarı sigara içmeye gittim, görkem biraz sonra geldi yanıma ve sigarayı bırakmayı düşünmüyormusun bak senin gibi sağlıkçı bir kadın dışarıda bu önlükle sigara içiyorsa ve bu hastalar bunu görüyorsa onlarda rahat nefes alacaklardır ve sigara içmeye devam edeceklerdir bırakmalısın bence en önemlisi sağlığın içindedi. Bense yıllardır sırdaşım arkadaşım dert ortağım olan sigaramı nasıl bırakırım ihanet olur bu dedim gülüştük.   Neyse biz gel zaman git zaman çok samimi olmaya başladık telefon numaralarımızı birbirimize vermiştik ve hemen hemen hergün msjlaşıyorduk, ona karşı bende bir elektriklenme olmuştu ama kendimi ondan alamıyordum ve birgün hastane çıkışı için randevulaştık ve dışarda buluşmaya karar verdik. Cuma günüydü, benim mesaim o gün 7 de bitecekti o ise 5te çıkıyordu ama beni bekleyeceğini söyledi ve mesaim bittikten sonra buluştuk bana istersen evime gecebiliriz, dışarda bir gören olursa zor durumda kalmanı istemem yoksa benim için problem yok tamamen seni düşünüyorum dedi. İtiraz etmedim ve Kadıköye yol aldık, arabada hep aşk şarkıları çalıyordu gözgöze geliyorduk elini tutabilirmiyim dedi izin verdim çünkü muhteşem bir elektrijklenme oluyordu, onunla o anda sevişmeyi hayal ediyordum. Neyse ki eve geldik. Bana kahve yaptı, birlikte içtik. Evi çok güzel ve bekar bir erkeğin evi olmasına rağmen çok düzenliydi. Müzik dinledik derken birden başımı omzuna yasladım o sırada görkem bana saçımı okşay*rak çok güzelsin kendimi senden alamıyorum dedi. Aynı şeyleri bende söyledim öpüşmeye başladık. O sürekli olarak üstümdekileri çıkarmaya çalışıyordu bense hemen teslim olmayım diye onu engelliyordumnolmaz ben evliyim koca* var bu yanlış diyordum ama o sürekli beni sevdiğini beni istediğini söylüyordu. ve yatak odasına kucaklayıp g*türdü beni. Üzerimdekileri çıkardı saçlarımdaki tokayı çıkardı ve sonra kendi üzerindekileri çıkardı sevişmeye başladık eti etime değdikçe sarhoş gibi oluyordum, eşim bu kadar istekli hiç sevişmemişti benle. Önce sutyenimi çıkarmak istedi çıkardı g*ğüs uçlarımı emiyordu bi yandan da parmağıyla a*ımı yüzeysel okşuyordu ve sonra parmağını a*ıma nazikçe soktu ve dudaklarıyla g*ğüs uçlarımı ısırdı zevkten inliyordum ve görkem o sırada dur sevgilim daha bişey yapmadım dedi p*nisini çıkardı ağzıma soktu p*nisi çok büyük değildi ama kalındı ağzıma aldıkça zevkten uçuyordu. Boşalma*ı istermisin dedi evet dedim ağzıma boşaldı ilk defa birinin spermlerini ağzıma almıştım eşiminkini bile istemiyordum. Boşaldıktan bir süre sonra p*nisi canlandı ve içine almaya hazırmısın birtanem dedi evet dedim önce a*ımı diliyle yokladı ve işte kıvama geldi deyip p*nisini içeri soktu. Aman Allahım sanki ilk kez s*ks yapıyor gibi bi heyecanla çığlık attım ben bağırdıkça o sokuyordu hadi aşkım bağır diyordu deli gibi inliyordum ve sonunda ben fena boşalmıştım eşim beni hiç boşaltama*ıştı şimdiye dek. Daha sonra is e aletini g*tümde gezdiriyordu sokmak istedi. Ben daha önce ters ilişkiye girmediğim için korkuyordum ama itiraz etmedim aman allahım p*nisini g*tüme soktuğunda ağlamaya başladım çıkar dedim inanın o anda sıçacak gibi oluyorsunuz çok canınız yanıyo ağlamaktan aldığım zevki bile unutmuştum ama o g*tümde p*nisini pompalamaya deva* ediyordu. Neyse ki sonunda çıkardı ve çıkarır çıkarmaz g*ğüslerime boşaldı. Eşimi aldattığım için çok pişman olmuştum ama daha sonralar görkemle bunu sürekli tekrarladık muhteşem bir gündü. Kadınlığımı bana yaşatan tek insandı. Şuan görkemle 3 aydır deva* eden bir ilişkim var ve her buluşma*ızda onun oluyorum. Pişmanlık var ama elimden bişey gelmez görkeme aşığım ve o da bana çok aşık biliyorum, boşan birlikte yaşayalım seni hayatımda hep istiyorum ve o ada*ın koynuna girmenden nefret ediyorum diyor. Ben bu arada görkeme eşimle artık yatmadığımı yatakları ayırdığımızı söylüyorum ama aslında öyle değil eşimle cinsel hayatımızda düzenimizde yerinde, sırf görkem üzülmesin diye bunu yapıyorum. Onu çok seviyorum ve sırf o istemiyor diye 1 haftadır sigarayı bıraktım hiç içmiyorum sadece onu memnun etmek için ama bu yasak aşk böyle nereye kadar gider bir fikrim yok. Eşimden boşansa* asla mutlu olama* çünkü o bunu haketmiyor ve bana çok aşık. Bu yüzden gidebildiği kadar bu ilişkiyi g*türücez ama olurda birgün ayrılırsak bende biterim biliyorum. Bu konuda görüşlerinizi bekliyorum, SEVGİLER,

1 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE Ac OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GUZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYANLAR EŞNİ PAYLASMAK İSTEYENLER GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜKTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI OLGUN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil