9 Temmuz 2016 Cumartesi

öz ablama acımadan soktum

öz ablama acımadan soktum Ben 16 yaşındayım. Ablam ise 23. Ablamın göğüsleri çok büyüktür ve hep ilgi odağım olmuştur. Yaz günü sıcağında ablamla evde tek başımıza oturuyorduk. Ablam yine sütyen giymemişti. Ablama bilgisayarda gördüğüm komik videoyu izletmek için yanına gittim ve gel çok komik dedim. Pcyi çevirdim, bakmadan kucağıma oturdu ve ah dedi. Bende dur pipimi ezdin diyerek komiklik yapmaya çalıştım o ise hiç ilgilenmedi ve gitti. Ertesi gün duştan çıkınca gördüm ve hayatım çok seksisin dedim o da odama gel dedi ve gittim. Odasında giyinik oturuyordu bana otur dedi. Biraz konuştuktan sonra ayaklarını öptüm. Yalamaya başladım bu hoşuna gidiyordu. Sonra sikimi çıkartıp ağzına boşaldım.

1 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSIN GÜZELIKLERİNİ MUTLUGUNU ZEVKİNİ DOYA DOYA TATINI CIKARTMAK İSTEYEN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM ASLA PİŞMAN OLAMAYACASINIZ 0543 282 86 18

    YanıtlaSil