6 Temmuz 2016 Çarşamba

KOMŞUMUN OĞLU BENİ KUCAKTA

KOMŞUMUN OĞLU BENİ KUCAKTA   Merhaba ben Gülten yaşadığım bir anımı sizlere itiraf  ediyorum, bundan 3 gün önce oldu bu olay, 22 yaşında kısa boylu seksi bir kadınım, iç giyim mağazasında çalışıyorum, orda çalışan Fatma ile akşama dek sex hikayeleri anlattık bir birimize, ben tek bir kişi ile yatmıştım zamanın da ama Fatma saydıklarını sıraladıkça ters bakmaya başlıyordum, kaç kişi yatmış hangi pozisyonlara sokmuşlar hepsini anlat anlat bitiremedi, bana sıra geldiğinde 3 sene önce yaşadım tek bir olayı anlattım gülmeye başladı, nasıl da sinir olmuştum, yapmadığım tek havada kucakta ilişkiydi dedi, onu da yarın yapar anlatırım diye kendini kasmaya başlamıştı, sinir oldum, oldan önce benim yapmam gerekiyordu, iş çıkışı eve giderken düşünmeye başladım acaba kim ola bilirdi diye, aklıma üst komşumuzun oğlu geldi, Semra ile biz çok yakın arkadaş olduğumuz için her zaman evlerine girer çıkardım, Ahmet 25 yaşında kaslı uzun b oylu yakışıklı bir erkekti, o pozisyonu benim üzerimde rahatlıkla yapa bilirdi, evlerine gidip zillerine bastım, Ahmet açtı kapıyı evde kimse var mı diye sordum, yok dedi, daldım içere tutup kolundan odanın birine girdim, öpmeye başladım seni istiyorum hemen şimdi diye fermuarını açtım, şaşkınlıkla beni izlerken ben o sıra fermuarını açmış penisini yalamaya başladım, kısa süre yaladıktan sonra bütün menilerini ağzımın içine boşaldı, soyunmaya başladık ikimizde aynı anda kısa sürede çırılçıplak olmuştuk, beni yatağa yatırım öpmeye ve içime girmeye başladı, zevkten hangi pozisyonu yapmak istiyordum onu bile bir an unutmuştum, kısa süre içime girdikten sonra beni kucağına alıp ayakta sikmesini istedim, kaslı kolları içinde içimden hiç çıkmadan ayağa kalktı, içime girmeye devam etti, ben çıldırıyordum kucağın da hoplattıkça ahh ahhhh devam devam diye kendimi yırtıyordum, kısa süre sonra boşalm ıştı içime, yarını iple çekmeye başladım, sabah olup erkende işie gittim, Fatma' ya dediğin olayı yaptın mı diye sordum, yok dün çok yoğun olduğunu yapamadığını söylerken ben lafa girip ben yaptım, harika bir duygu idi tavsiye ederim dedim, kıskaçlıktan yerinde duramıyordu, beni hala çekmez ha birde Ahmet ile boş vaktimiz olduğunda devam ediyoruz.

1 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE Ac OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GUZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYANLAR EŞNİ PAYLASMAK İSTEYENLER GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜKTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI OLGUN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil