8 Temmuz 2016 Cuma

hayat boş

hayat boş arkadaşlar ben lezim başımdan geçen bır olayı anlatıyım sizlere birgün kız arkadaşımın evinde sevişiyorduk evde kımse yok tu çok rahattık çırılçıplak zevkin doruklarındaydık tam osırada abısı gelmış haberımız yok bızı ohalde gorunce ne yapacagımızı şaşırdık meltem utancından bışey soyleyemedı hemen toparlandık abısı sonra benim istedigimi verin aramıda kalsın dedı ben ney istiyorsun dedım ikinizide sikmek dedi benlık sorun yokduda meltemı nasıl sıkecektı şerefsız anlamadım neyse mecburen ona verdık ondan sonra alıştık dek geldıkçe grup yapıyoruz yani diyecegim hem am hem yarak ikisi bı arada süper oluyomuş İsim : leylaMail :

1 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE Ac OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GUZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYANLAR EŞNİ PAYLASMAK İSTEYENLER GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜKTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI OLGUN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil