6 Temmuz 2016 Çarşamba

Erkek Arkadaşımla Yaz Kampında

Erkek Arkadaşımla Yaz Kampında Merhaba arkadaşlar. Benim adım Aydan 22 yaşındayım ve üniversite öğrencisiyim. Geçen sene başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Ben ve erkek arkadaşımla birlikte aramızda olanları size anlatacağım. Neyse benim erkek arkadaşımda benim okuduğum okulda ve aynı sınıftayız. Biz okullar tatil olduğu sırada sınıfça anlaştık ve güzel bir yaz kampı yapıp doğayla iç içe bir kaç gün yaşamanın bize iyi moral vereceğini düşündük ve hepimizde kabul ettik. Aramızda eşit bir şekilde para topladık ve 1 hafta sonra gideceğimiz mevkiiye doğru yola çıktık. Neyse gideceğimiz yere vardık ve çadırları falan kurup elimizdeki işleri bitirmeye çalıştık. İlk gün bizim için yorucu geçmişti ve akşam bir ateş yaktık ve hepimiz başına toplanıp korku hikayeleri anlatmaya başladık. O akşam anlatılan hikayeler beni öyle korkutmuştuki inanın tek yatamaz hale gelmiştim. Aslında bende erkek arkadaşımla birlikte cinsel düşü nceler içerisindeydim ve fırsat bu fırsattı diye düşündüm. Saat gecenin 1 i olmuştu ve herkes sırayla çadırlarında uyumaya başlamışlardı. Kızlar ayrı çadırlarda erkeklerde ayrı çadırlarda kalacaklardı. Neyse herkes bir bir gitmeye başladılar. Erkek arkadaşım bana "Aydan artık bizde kalkalım ha ne dersin? geç oldu artık zaten" dedi. Bende hayır aşkım biraz daha duralım sen ve ben çok romantik oluyor bu şekilde dedim. O da haklısın canım ben senin için söyledim zaten, sen iste sabaha kadar bu şekilde kalırız dedi. Daha sonra aradan bir 10 dakika geçtikten sonra ben erkek arkadaşımın gözlerine baktım ve onun dudaklarına doğru yaklaştım. Erkek arkadaşımda aynı şekilde yaklaştı ve öpüşmeye başladık. Hiç kimse yoktu herkes o yorgunlukla uyumuştu bile. Sadece biz kalmıştık ve erkek arkadaşımla deliler gibi sevişiyorduk. Birde mini bir kot pantolon giymiştim ve erkek arkadaşım bacaklarımı elliyordu ve sevişiyorduk. O kadar güzeldiki zaman hiç geçmese diyordum. Daha sonra erkek arkadaşım kot pantolonumu çıkardı ve kilodumu aralayıp amımı yalamaya b aşladı. Ben yere serdiğimiz halının üzerine uzanmıştım ve zevkten farklı alemlere dalmıştım. Başımı bir sağa bir sola çeviriyordum. Erkek arkadaşım 10 dakika yaladıktan sonra hadi şimdide sıra sende dedi ve sikini çıkarıp ağzıma verdi ben büyük bir zevkle yalıyordum. Köküne kadar ağzıma alıyordum. Gözümden yaşlar akıyordu göz makyajım falan hep bozulmuştu. 10-15 dakikada ben yaladıktan sonra beni arkadan yapmaya başladı. İlk önce sikini tükürükledi ve götüme sokmaya başladı. İlk yavaş yavaş sokuyordu ve çok acıyordu. Kimse duymasın diye acı çığlıklarımı içimde saklıyor ufaktan ufaktan inliyordum. Sonrasında artık popom iyice açılmaya başladı ve erkek arkadaşım iyice hızlandı. Artık acı falan hissetmiyordum. İyice içime gidip gelmeye başladı. Sonra götümün tam içine boşaldı. Sıcacık dölü götümün deliğinin içindeydi. Harika birşeydi o gece tam 2 saat sex yapmıştık ve gecenin sonunda 2 mizde çadırlarımıza girip yatmıştık…

1 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN VE ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSİ FANTAZIYI DOYASIYA YASAMAK VE ZEVKİN DORUKLARINA ULASMAK İSTEYEN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN SEKSİN GÜZELİKLERİNİ BERABER YASAYALIM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil