7 Temmuz 2016 Perşembe

Benim Cinsellik Düşkünü Sevgilim

Benim Cinsellik Düşkünü Sevgilim Mrb adım Hamdi 23 Yaşındayım. Hafiften çekik gözlü biriyim. Bana lakap olarakta çinli prens diye hitap ederler. Neyse bundan 1 sene önce kız arkadaşım Rümeysa ile muhabbet etme amacıyla tek kaldıgım eve gittik..Rümeysa 1,72 boylarında fizigi güzel bakımlı bi kızdı. Rve vardıgımızda Rümeysa benden içecek bişey hazırlamamı istedi bende vişne suyu getirip verdim beş dk sonra konuşmamız cinsellige yöneldi. Hiç kimseyle sevişmedigını dile getirdi halbuki bnmde nice kızlarla birlikte oldugumu biliyordu o yüzden bilgi edinmek istedi ama ben sözlü anlatmak yerine uygulamalı göstermek istedim önce yanaşmadı ama sonra bana deger verdigi için kabul etti. ellerimle bacaklarını okşarken kendını rahat bıraktı ben dudagına yapıştım o ise kendını bana bırakıyordu.. ellerimi yavaş yavaş bal kutusunda gezdirirken Rümeysanın halleri degişti nefes alışverişi beni dahada etkiliyordu. Sonra yavaşça gömlegının dügmelerını açtım göğüsleri tam bi erkegin isteyebilecegi kadar güzellikteydi. Sütyen üstünde ellerimle okşarken dudagınıda boş bırakmıyordum Rümeysa aldıgı zevkle beni istemeye başladı ve benimkini okşamaya başladı… Sertçe okşuyordu ben onu sırt üstü uzandırdım ve üstündeki daracık kotu aşagı indirdim iç çamaşırlarını çıkardım ve üstünde ona sürterken boynunu ve dudagını emiyordum. Ellerim gögüslerindeydi okşuyordum sonra yavaşça boynundan gögüslerine indim daireler çizip emiyordum.. sonra Rümeysa kız oldugunu sölüyordu bu koNuda tabiki ileri gitmedim ama arkadan yapabilecegimi söledi onu domalttım ve arkasına geçtim Biraz tükürük biraz krem sayesinde Benimki kayganlaştı… Rümeysanın Belinden tutup girmeye başladım çok Dar oldugundan girmiyodu biraz ugraştıktan sonra başını soktum. Rümeysa bagırmaya başladı ama devam etmemi istiyordu vede o laflarla beni hızlandırmaya çalışıyodu..söledigi laflarla beni daha da etkiliyordu ( sik beni.seni istiyorum..oruspunum ben…Hadi kocacım vs ) ve köküne kadar hızlıca sokmaya başladım 10 dk git gelden sonra Rümeysa yatak üzerinde hareketsiz uzanıyodu hali kalmamıştı ve hala inliyordu Rümeysa geldigını söledi ve boşaldı ama sıra bendeydi sıra..Rümeysanın Agzını verdim iştahlı Ama acemi Bi şekilde yalıyordu ben başından tutup destek veriyodum köküne kadar agzına alıyodu gelecegimi söledigimde ise Çıkardı agzından benimkını ve kendisi agzı açık bi şekilde benimkını okşamaya başladı ve agzına ve suratına boşaldım…Rümeysa benimkını temizledikten sonra bunun çok hoşuna gittigını söledi.duş aldıktan sonra çekip gitti. İimdi istedigimiz zaman Buluşup istedigimizi yapıyoruz. Seks ve zevk 2 vazgeçilmez isim bunu hiç unutmayın. Hoşçakalın.

1 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE Ac OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GUZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYANLAR EŞNİ PAYLASMAK İSTEYENLER GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİNİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜKTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI DUL EVLİ BEKAR OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI OLGUN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil